top of page

Brand New Leon

Možná si říkáš, proč ten nadpis. A možná si říkáš, proč jsem tě tak dlouho neotevřel a nevěnoval ti ani jediný řádek z toho, co se mi od loňského školního roku odehrávalo.


Všechno to má jeden jednoduchý důvod, kterým je samozřejmě Tie.


Aby to nevyznělo špatně a abych to uvedl na pravou míru, tak jde jen a prostě o to, že každá vteřina strávená s ní je pro mě důležitá uchovaná v hlavě a hlavně v srdci, ne na papíře, ať si zrovna tvoříme zážitky v nádherném Švýcarsku nebo se jen válíme doma v posteli. Sám víš, jak je pro mě důležité psát a psát zrovna o ní, ale mísení myšlenek již uplynulých chvil se současnými mi prostě nějak nejde. S dostudováním se ale připrav na spousty společných zážitků, kterými tě budu zaplňovat!


Každá část mého mozku je i za tu poměrně krátkou dobu kompletně zaplněna její přítomností a stejně v něm vždycky musím najít alespoň špetku místa. Ta holka mě totiž nepřestává překvapovat a v takových fázích mě samotného udivuje, jak srdce a mozek společně umí skvěle pracovat. Při pohledu na ni jde impulz z mých očí v podstatě ihned do mé hrudi, kde nutí moji lásku prohlubovat se ještě o něco více, ačkoliv si třeba zrovna říkáme, že už to snad ani víc nejde.


Kdybych ti v prváku řekl, že se jednou zamiluji natolik, že nebudu schopný ti ventilovat vlastní pocity, přišlo by mi to stejně vtipné jako tobě. A přesto tu teď jsem a vracím se k tobě, abych ti napsal, že se to stalo a děje se to každý den znovu, jen otevřu oči a uvidím ji nebo její dopis.


Jestli je něco, čím jsem si nadobro jistý, je, že s touhle holkou už navždycky zůstanu. A až ke mně bude mířit svatební uličkou s tím svým rošťáckým úsměvem na rtech, bude to cítit stejně a bude stejně vědět, že jsme tam oba ze stejného důvodu.



Ať ti ale přeci jen alespoň jednu novinku zmíním – ta novinka má čtyři nohy, umí běhat a v noci vypadá, že je děravá. Pořídili jsme si dalmatinskou fenku Lien.


A víš co?


Bylo to to nejlepší, co jsme mohli udělat. Ona je totiž odrazem nás samých, a holky jsou teď navíc mimo školu spolu, čekajíc na můj návrat. Tie není sama a hřejivý pocit jí místo mě může poskytnou právě ona. Hlavně ve chvílích, kdy je jí smutno. No a mně je dobře, protože vím, že ji má a že mě zastoupí alespoň natolik, aby ze sebe holky vzájemně cítily stejnou lásku jako my dva k sobě.


A letošní Vánoce toho byly důkazem. Nic jsem neočekával, těšil jsem se jen na jejich přítomnost a na společně strávený čas. Ale když jsem otevřel v penzionu na pokoji oči, spadla mi brada. Pokoj byl vyzdobený, na balkóně bylo připravené místo na stromek, který jsme následně společně dotáhli, ale hlavně navařila. A to fakt hodně a výborně!


Celý večer tak probíhal úplně perfektně a ačkoliv jsme nebyli ve svým, kouzlo Vánoc to mělo tak či tak. A možná ještě o to víc, protože z toho všeho byla cítit velká snaha udělat nám svátky pěkné i navzdory situaci. Dokonce mi zazpívala vlastní text písničky. Celý ho sem psát nebudu, ale byly v něm všechny její pocity a byla to nádhera.


A Silvestr pak už jen celou atmosféru krásně dokreslil. Teď už ale sedím v pokoji a píšu zápis nad její fotkou, kterou si před spaním opět uložím pod polštář, abych ji tam zase ráno našel.

57 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Outo kesä

She said YES!

Co prosím?

bottom of page