top of page

Magos and ... love?

Je se mnou!


Ale než tohle objasním, musím zmínit kolejní výlet na Magos. Tam a zpět se jelo obrovskou lodí s bazénem, hromadou jídla a DJem, který pouštěl takový pecky, že jsem se i já donutil tančit. SÁM.


Magos samotný vypadal nádhěrně už po připlutí. Komu by se písečná pláž u moře a extrémně vybavený hotel nelíbil, že jo? Snad jen Ericovi, který celou tu dobu nadával na horko, pak radši nenadával a jen se blbě tvářil a nakonec byl snad rád, že už to skončilo a jelo se domů.


Každý den jsme měli nějaký program – hledání mušlí, které jsem poslal holkám s pohledem, výlet s průvodcem, pak i za zvířaty (načež jedno málem ukouslo Seanovi hlavu – škoda, že jen málem) a završeno lodí a párty na pláži, kterou jsme si s Hayley a kolejní užili snad jako jediní.



Celková dovolená to byla velice vydařená, ale příště bych se na ní někým nechal doprovázet. Asi je jasný kým hlavně, ale neměl bych problém poskládat i více člennou skvadru.


Tak či onak, Magos jsem si užil a nebýt Tierney, za kterou jsem se extrémně těšil, tam straším klidně ještě teď.


Abych se ale vrátil k tomu, co jsem na začátku načal. Po návratu právě z Magosu jsem se cestou v přístavu stavil pro kytku, kterou jsem jí chtěl předat. Kde vlastně skončila po mým zahození, když jsem ji radši nahradil objetím, netuším, Am by nás oba asi zabila, vědět to, ale což, třeba se jí to rochnění pod postelí v prachu líbí. Tý kytce, ne Am.


Že nás to s Tie k sobě přitahovalo jsme věděli oba dva, ale nechtěli jsme to ničemu přisuzovat a navíc na to bylo moc brzo. S odloučením, kdy jsme se oba vydali na opačnou stranu světa, nám to v hlavě ale seplo. Objetí a následné políbení se pro nás bylo natolik přirozený, že jsme nad tím ani jeden nepřemýšleli. Bylo a je nám spolu skvěle. A to je přece nejdůležitější.


A pak ze mě ta otázka ohledně chození spolu během konverzace vypadla. Nejdřív jsem se do toho zase klasicky zamotal, ale jako obvykle mě nasměrovala správným směrem a já to tak mohl vyslovit.


Chce se mnou být a právě mi to potvrdila. A o co víc, ani mi nepřišlo, že by nad tím nějak musela váhavě uvažovat. Takže ano – je se mnou a je to to nejlepší, co se mohlo stát!



Ani nevíš, jak skvělej to byl pocit, vzít ji za ruku a nebát se s ní takhle nakráčet do kotle.


A chci v tom určitě pokračovat, protože je pro mě důležitý, aby všichni věděli, jakou skvělou holku po svým boku mám!


73 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Outo kesä

She said YES!

bottom of page