top of page

Poklidný život na škole

Tak teď to byl poslední týdny mazec. Začalo to prvníma hodinama, to nebylo nic zvláštního, samý seznamovačky, jen na lektvarech aspoň vaření. Jenže .. nevím co se odehrálo dřív, ale zničehonic jeden den přišla zpráva, že umřel profesor. Tuším se jmenoval Hamilton. Neměli jsme ho na nic mít a do tý doby jsem ho viděl možná jednou, ale dle reakcí ostatních to byl asi výbornej učitel, dost to lidi kolem vzalo. Ze slušnosti jsme se pak s dalšíma prvákama došli podívat na rozloučení s ním. Bylo to smutný.



Počasí si z nás dělá prču. Nejdřív bouřka jako prase, až se z toho zatopil klub lektvarů. Fakt super, skvěle jsme si ho stihli užít. No, takže moje první seznámení s klubem proběhlo tak, že jsem z něj tahal krabice plný různých přísad. Dalo mi to docela zabrat, bylo toho hodně a tahali jsme to celkem daleko. Ale díky tomu jsem se naučil několik zkratek!


No a teď posledních pár dnů bylo fajn, nejdřív posezení se zmijema v kolejce, došla i kolejní se zástupcem, takže byla sranda. Nakonec se nás tam sešlo docela dost, tak jsme probrali všechno možný a snad nám zajistí i toho novýho mazlíčka - hada! Na venčení to úplně nebude, ale bylo by to hustý, však je to náš maskot!



Nicméně včera se zase opět počasí zbláznilo a údajně se kolem hradu motalo tornádo nebo něco takovýho. Já zrovna pochrupoval v kolejce, když dolítl zbytek s tím, že venku fouká a lítají větve a lidi blázní, no byl na chvilku zmatek, ale dole se nás to úplně netýkalo. Prozatím. Jak vítr pozvedal větve a další věci, tak nám to pak hladina začala tahat k oknům, ředitelku pak napadlo to jít zabezpečit, až když už bylo po všem, tak můžeme být rádi, že to do tý doby nestihlo rupnout, dopadli bychom hůř jak klub.


Teď nás čeká halloween, tak jsem zvědavej co si na nás připraví, ale o tom ti napíšu zas příště!

42 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Outo kesä

She said YES!

bottom of page